søndag 29. januar 2012

365 dager - 365 bilder



Jeg har lenge lekt med tanken på å lage et personlig fotoprosjekt hvor jeg tar ett bilde hver eneste dag i 365 dager etter hverandre. Før jeg kom så langt som å realisere det, kom utfordringen fra en kollega meg i forkjøpet. Hun hadde funnet en blogg som utfordret folk til å bli med å ta et bilde ut fra et gitt tema hver dag. Tanken var nok å begynne 1. januar, men vi kastet oss med den 16. januar, tok temaene fra begynnelsen av og lot det stå til.



Jeg liker at en ikke bare skal ta et bilde hver dag, men at det blir en liten utfordring i å tolke dagens tema. Kollegaen min utfordret flere venner, og vi deler bildene med hverandre på lukket sted. Det er moro å se hvordan de andre tolker samme oppgaven hver dag, og det blir småsosialt. Om vi følger temaene i bloggen vi startet med eller finner på noe selv etter hvert, det gjenstår å se.




Kommer til å legge ut noen av bildene her i bloggen iblant, men vil du se alle, så kan du gjøre det på flick her. Det ligger også link til flickr-siden i bloggmargen.

14 down. 351 to go.

2 kommentarer:

Åpent^hus sa...

spennende!
skulle gjerne tatt utfordringen jeg også, men ser ut som jeg har nok tidstyver, for tida! ;)

lykke til
gleder meg til å se

beste hilsner
fra
Åpent^hus

Frode Tønnesen sa...

Stå på! Et intresangt prosjekt.
Har følgt et tilsvarende prosjekt fra en lokal fotograf fra Koppervik
Anne Marthe Widvey
http://www.facebook.com/pages/Anne-Marthe-Widvey-Photography/196822267000339

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails