søndag 5. februar 2012

Tatover ungene til morsdag

Morsdag er en av disse dagene som en enten elsker eller hater. Noen fnyser av at dette er nok en dag som funnet opp av handelsstanden, mens andre gleder seg over hjemmelagede kort og smuler i senga. Hos oss markerer vi slike dager med kort og kake, men ikke gaver. Det er tanken som teller.

Hjelpeorganisasjonen Care har laget noen fine morsdagskort som de selger til inntekt for verdens fattigste jenter og kvinner. Kortene koster 100 kroner og innholder en morsom Mamma-tatovering som du kan klistre på poden. Fint kort, morsom gimmick og godt tiltak. Jeg bestiller et kort til meg selv og tatoverer Frøken Fem og et halvt.

1 kommentar:

Art by Mona Duaas sa...

Liker! Når inntektene går til et godt formål er det sjelden feil.
Jeg er også imot gavestyr på mors/farsdagen. Jeg vil ha oppmerksomhet, stell og middagen på bordet. Og kanskje slippe å bake kake selv. Kanskje jeg er heldigere i år, etter at jeg "markerte" litt i fjor? ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails