tirsdag 1. september 2009

Frustrert havesyke

Hans Wegners Y-stol har stått på ønskelisten min i flere år. Kombinasjonen av den stramme, rene formen og det myke, runde, varme treet gjør den i mine øyne ganske perfekt. Den blir bare finere med årene, og den er til og med god å sitte på. Perfekt for lange middager med god mat og gode venner.

Prisen gjør imidlertid at de kommer nok til å stå på ønskelista, ikke i stua mi, en del år til. Stor er derfor frustrasjonen når jeg kommer over seks av dem til salg for en bortimot latterlig lav pris brukt, men samlet er det likevel for mye til at jeg engang kan vurdere det nå. Argh!!

5 kommentarer:

Moderne Retro sa...

De er tidløse og nydelige. Hørtes fristendes ut å få stolene for en rimeligere penge, men man må jo ha de da. Håper du en dag får de i stuen din.
:)

Elisabeth sa...

Det håper jeg også! :)

Huset på Planen sa...

Kjempefine! Finn.no?

Elisabeth sa...

Ja, jeg sendte deg link på epost. Fikk du den ikke? Tenkte at dersom jeg ikke kunne få dem selv, så kunne kanskje du tilby dem et godt hjem...

Elisabeth sa...

Og der var de solgt. Håper de fikk et godt hjem...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails