lørdag 5. desember 2009

Barnekunst på veggen

Med en ivrig liten kunstner i huset, produseres det en del tegninger og malerier i løpet av en uke. Jeg har ingen ambisjoner om å ta vare på alle, men noen puttes inn i en mappe i skapet og noen henges på veggen.

Å henge dem rett på veggen med tape eller stift er ikke spesielt lekkert, og glass og ramme er heller ikke beste formen for en stadig skiftende utstilling. Løsningen kom til meg på en ikea-tur for en stund siden - buksehengere! En tynn spiker i veggen, kunstverket i hengeren og hengeren på veggen. Med tre slike over hverandre, har vi en stadig skiftende utstilling på kjøkkenveggen. Det vil si at det lenge har vært bare én, så da jeg i dag hengte opp de to siste, måtte vi ha en liten vernissage med smoothie i fine glass mens vi beundret verkene.


6 kommentarer:

Marie sa...

Vilken väldigt smart idé..Och så kul att ha en egen liten konstutställning i hemmet. Kram

Sulvis sa...

Vernissage på kjøkkenet hjemme, med smoothie! For en vidunderlig happening!

Som mine dager er sa...

Kjempesmart!
Kreativt!

Vernissage? Hvor var jeg med min smoothie da?

Oh, a private one! See ...

Marit

Huset på Planen sa...

Kjempeide!

Ingunn sa...

For en utrolig smart ide.

Klem Ingunn

Heidi sa...

Veldig fint! Vi har brukt litt store dokumentklemmer, og henger i trappeoppgangen. Det er stadig utskiftninger, for husets kunstnere har stor produksjon.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails