mandag 26. oktober 2009

Søkt i Tanketanken?

I kveld har jeg moret meg med å se på hvor Tanketankens lesere kommer fra og hvilke søkeord som eventuelt har brakt dere inn hit:

Ole Martin Skaug - en av mine favorittkunstnere som dessverre ikke har noen hjemmeside. Googler en han, kommer Tanketanken høyt opp på lista som følge av denne posten. Hvilket minner meg på at det er på tide å lage del II av den.


Sengetøy 220x240 - felles skjebne, felles trøst. Jeg har heller ikke funnet noen bra løsning på dette problemet ennå.

Murakami chair - vakre, geniale stolen!

Svømmehall+naken og kliss+nakne+damer - hmmmm... disse søkeordene tastet inn i en søkemotor bringer dere altså til min uskyldige lille historie fra svømmegarderoben...

Mellomgulv+sprit - denne kombinasjonen søkeord tar dere med på en av sommerens beste rockekonserter: Howl på Last Train

Anders Malmø - som Ole Martin. Skaff deg den hjemmesiden, gutt!

Feet - mulig fotfetisjisten ble skuffet da han bare fikk se mine Happy feet on a rainy day? Dette får meg for øvrig til å lure på hva det hadde gjort med statistikken om jeg skrev litt mer om silkestrømper, lakk-støvletter og trange jeans...
Med andre ord er det utrolig hva en kan finne svar på i Tanketanken! Eller ikke...

2 kommentarer:

Martes atelie` sa...

Kjente meg veldig godt igjen i din tur til bassenget. Løpende barn på glatte gulv.....
Huff!
Du frister meg veldig med å legge ut bildet så jeg fikk se hunden en gang til...........jeg må nesten ta meg en tur å se hva de har igjen av Skaug i Fr.stad.....

Hi hi...Lett å friste!!

Elisabeth sa...

Lokkedamen, det er meg det! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails