mandag 9. november 2009

Moomin The collection


Tove Janssons fantastiske tegninger av Mumitrollet og de andre figurene fra Mumidalen finnes nå på interiørprodukter fra svenske Opto design, i Norge importert av Brunt Hus. Jeg kom over produktene hos Norway Designs og falt umiddelbart for bruken av disse lekre, rene og samtidig detaljerike tegningene i ny setting.

Hva med f.eks et skjærebrett (under) eller fine serveringsbrett med Mumi på? Jeg ser for meg at de små runde serveringsbrettene (over) også hadde vært litt morsomme brukt som dekktallerkner. Kolleksjonen har ellers brikker til å ha under glass og brett i forskjellige størrelser. Det står ikke noe om pris på sidene, men jeg mener å huske at de ikke var så veldig dyre. Disse går inn på ønskelisten til jul.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Disse er kjempefine! ..sikle..sikle
De er på vår ønskeliste også.

Helene

Huset på Planen sa...

Veldig fine!

The Yooniverse sa...

Så rart, du er den andre jeg kommer over i dag som snevner Mummidalen ting. Kanksje et hint om at jeg burde grave frem fra hylla Moomin - The complete Tove Jansson Comic strip.

The Yooniverse

Elisabeth sa...

Uten tvil et hint om å grave fram The complete, Mai!

Helene: Vi får satse på at vi får noen hver, så får vi heller låne fram og tilbake ved behov ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails