mandag 17. august 2009

Rundt Lindesnes i kajakk


Hytta vi leide i sommer lå ikke så langt unna Lindesnes, men jeg hadde i utgangspunktet ingen planer om å padle forbi der ettersom havet stort sett bryter ganske heftig der også når været er bra. En dag jeg var ute og padlet alene, fikk jeg imidlertid plutselig et kjent fyr innen synsevidde og bestemte meg for å padle over. Bare for å sjekke om det virkelig var Lindesnes jeg så.

Selv i rolig vær gynger det ganske bra utenfor landets sydligste punkt, men ikke verre enn at det bare var fint. Å finne rytmen med dønningene slik at en får surfet på toppene er utrolig gøy. Det støste problemet var egentlig å få holdt kameraet støtt nok til å få tatt bilder, men slik ser det altså ut utenfor Lindesnes fra kajakk.


Forut: Norge


Akterut: Resten av verden

Stort!

2 kommentarer:

det lange hvite huset sa...

Ja, stort!

Elisabeth sa...

Rett og slett følelsen av å være bitte biteliten og en del av noe stort på en gang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails