torsdag 29. november 2012

Valgets kvaler: Adventsstake




Jeg har lenge ønsket med Georg Jensen sin advensstake (over). Da den gamle i fjor hadde gjort nytten sin, så tenkte jeg at det i år kom til å handle om å overbevise den kjekke mannen om at vi trenger nettopp denne lysestaken til advent. Problemet oppstod imidlertid da jeg oppdaget at Georg Jensen har enda en adventsstake som jeg synes er like fin, nemlig Ribbons (under).

Så nå er utfordringen både å finne ut hvilken jeg selv synes er finest og overbevise mannen om at vi trenger en av disse. Problemer ass...

4 kommentarer:

Åpent^hus sa...

det med å overbevise at man "trenger" er kanskje ikke det enkleste
men overbevise om at "du vil bli superglad for og utrolig lett med å gjøre i lang tid, hvis du får", noe annet ;)

jeg holder en knapp på ribbons.

lykke til
klem fra Åpent^hus

Rockekokk sa...

Hadde jeg presentert min samboer for en sånn problemstilling hadde han "dratt homokortet" som han kaller det og latt det bli helt og holdent opp til meg. For så klart trenger man en fin adventsstake i disse førjulstider!! :)

Elisabeth sa...

Etter familieråd inne på butikken på lørdag, gikk vi ut med den øverste og var godt fornøyde alle tre. Eller, 6-åringen ville helst ha en glassskulptur med lys i, som så ut som en sydhavsøy til den nette pris av 5000. Vi andre var ikke like iteressert i den.

@Rockekokk: Jeg har funnet meg en mann som gjerne vil være med og mene, og det er egentlig ganske ok. Forutsatt at han har samme smak som meg selvsagt, noe han overraskende ofte har - når han får tenkt seg om litt :)

Cathrine Møller Øyen sa...

Så hyggelig, håper dere koser dere med adventstaken! Jeg har nøyaktig maken, og har hatt den i 5-6 år. Veldig fornøyd!
Moro at mannen i huset er interessert! Ofte er det veldig hyggelig, jeg har det slik selv. Men jeg har ikke helt kommet over at han satte foten ned for middagsservicet jeg ønsket meg til bryllupet, selv om jeg nok er vel så fornøyd med det vi valgte sammen...

God jul Elisabeth!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails